Ännu en helg har flugit förbi

Igår var Åkis och Thoris på sightseeing i Trångfors. Vi letade efter ett festligt hus, där festen "där alla var " höll hus. Vi hittade många festliga hus. Men inte så mycket mer. Men va fan vi hade kul iaf,som vanligt. Inget nytt under solen.  =) Twin towers kanske kommer lira lite fotboll tillsammans i sommar. Det är ett stort liv.

Kunde inte sova inatt,så låg och messade med Åkis som inte heller kunde sova. Nina ringde vid 3 och var väldigt karete. Samtalet var lite osammanhängande.
Men en sak i säker,ibland är man en idiot. Det är ett tufft liv,där elden falnar men fortfarande glöder.

Idag ska jag träffa Åkis,kolla på när Mattias lirar match.  Sen får man se vad som händer.


En vecka kvar tills jag åker till Motala nu... Men fi fan vad jag kommer sakna Åkis.

Och Mattias såklart. Min mentor Nina. Laget.

Som gränslös passion utan hjärtan i brand
Utan lustens blodiga tand
Säg inga onda ord är du snäll
Min styrka är alltför difus

Så försvann vi in i Bortomland i kramduell
Inga heta begär, ingen kärleksaffär
Sånt blir så pinsamt i morgonljus
Men tack för en paus, för ett underbart rus
i en värld så vulgär och burdus
Tack för tystnad i betongens tunnelbanebrus

LW





//Puff utan sin Piff



109078-89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback