Där elden falnar

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till Motala...
Stumpen och Löken kommer och hämtar mig i Jönköping på måndag. Sen beger vi oss till Ljungsbro sporthall för att träna. Ska bli sjukt kul att träna med mina gamla lagkamrater. Inte vilka lagkamrater som helst,utan världens bästa.

På tisdag ska jag träffa mitt gamla fadderlag,vilket också ska bli roligt. Ska bli kul att se hur mycket dom har utvecklats.

PÅ onsdag ska jag åka till Sthlm. Ska följa åka med IFK:s buss. Bror spelar mot Bajen på kvällen,så jag ska åka upp med dom,och sen träffa Moster. Gå lite på stan och sen gå på matchen.

Resten av tiden ska jag bara slappa och träffa mina nära och kära. =)

Men det bästa av allt ska nog bli att träffa mormor. Har inte träffat henne sen den nionde augusti. Då grät vi massor. Jag har träffat mormror varje dag i hela mitt liv i princip. Känns konstigt att inte ha henne i närheten.


Stumpen,Löken och Thore ska ha underbara dagar,med mycket fest såklart!


TT:s bibel ska med till träningen idag. Vi lever efter vår bibel. Vi har skogarna i norr och drömmarna i söder.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback