En tår föll ner för min kind

Läste något som min bäste vän Mimmi,twinni,ååkan åkerlund hade skrivit på sin blogg. En tår föll nerför min kind. Orden betydde så sjukt mycket. Utan Twinni hade tiden här upp blivit svår.Flyttlasset hade nog varit planerat om hon inte hade varit för henne...
Man behöver inte säga så mycket,hon vet alltid hur jag tänker och hur jag mår.Det räcker oftast med en blick eller oftast inget alls. För vi vet alltid vart vi har varandra. Inga kan skratta som vi,inga kan ha så kul som vi.Vi kan ha kul var som helst och med vad som helst. Vi peppar alltid varandra på och utanför plan. Vi får varandra att bli bättre på plan. Och när vi lirar ihop har ingen en chans.
Tack Mimmi,för att du är en underbar vän och att du alltid ställer upp...
Utan Twin Towers,Piff och Puff och Paris och Britney hade Ibk boden varit lite gråare lite tristare...
Du är guld värd Mimmi!!!
TT 4-life

För du är min vän och jag är din
Och du vet att du alltid kan lita på mig
För du är min vän och jag är din
Och du vet att jag alltid kommer finnas för dig

För du är min vän och jag är din

Vi tycker lika om nästan allt
Och när vi är känns allt så bra
Jämt tror killar att dem är bäst
Fast utan oss blir det ingen FEST = )



TT



TT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har hittat en så bra vän där uppe! :) Glad för din skull!

2006-12-04 @ 22:31:17
Postat av: Anonym

// madelene ( glömde skriva att det var från mig hehe )

2006-12-04 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback