För dig

Idag så sov jag  ganska länge,känner mig lite halvkrasslig. Feber och hängig. Hela Jönssonligan har feber. Måste varit tråkigt på träningen igår utan oss.
Men ibland måste laget kunna ha kul utan oss... : )

Kommer knappt ihåg när Mattias gick upp imorse... Var så himla trött. Ska göra några ärenden på stan,sen möta Mattias...

Fick två av mamma och pappas paket förrgår,och ska hämta det tredje idag. Det är en present ifrån Larsa och Helen. Nyfiken på vad det kan vara i paketet...

Jag ska inte träna idag eftersom jag är småkrasslig,blir att vara hemma med världens bäste istället. Det är inte helt fel det heller! : )


Pirr i magen,härlig känsla i kroppen. Jag älskar den här känslan,det är den bästa som finns.
Världens bästa har fått mig att känna såhär. : )


13 dagar kvar tills jag kommer till Motala... Det kommer gå sjukt snabbt nu,men jag vill att tiden i Motala ska gå i slowmotion....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback