GOTT NYTT ÅR

Det går nog interiktigt att beskriva 2006,för de har varit ett av dom bästa åren i mitt liv...
Men här är några av höjdpunkterna:

Balen
Elitseriekontrakt
Studenten
Roadtrips
Boden
Nya underbara vänner
Underbar sommar
Första elitseriemålet
Mimmi
Löken och Stumpen
Årets junior


Ja,det kunde inte ha blivit bättre. Hoppas att 2007 kommer bli lika bra.
Men jag är bra på det här nu...

Saknar mamma och pappa. Mitt första nyår utan dem. : (

En sak är säker iaf,det är att året kommer börja bra. Nästa helg är det långresa,Gotland och Stockholm. Ska bli riktigt roligt att vara borta med laget i tre dagar. Alltid skönt att bo på hotell och bara ha det gött. Ska spela två matcher också,dom kommer bli tuffa men roliga. : D
Den 11/1-06 kommer bli en underbar dag,för då får jag ta bort skrotet jag har i munnen. Det ska bli riktigt skönt.

Gott Nytt År!



Härliga 2006






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback