Hemma i Söder

Då var man i söder igen,allt är sig likt. Men jag känner mig annorlunda. har tränat med killarna och mitt gamla lag,och det känns skönt att se att de här fyra månaderna har gett resultat. jag känner mig som en helt annan innebandyspelare nu.

Idag kommer Stumpen,vi ska kolla på filmen ifrån Boden! Ska bli sjukt kul!
Kommer bli en hel del skratt!

Tro det eller ej. Jag längtar hem till norr,trodde aldrig att jag skulle göra det för två månader sen..

När jag kommer,då ska det bli en riktig TT kväll. Saknar Twinni som bara den,ingen kan ha så kul som vi. Ingen kan någon komma upp i vår standard...
Men när jag kommer hem,då har vi mycket att se fram i mot. många långa bortamatcher. Då vi ska ha sjukt kul på flyget,hotellet och på matcherna. Den första etappen är IKSU. Sen är det Gotland. Då blir det hela tre dagar på hotell. Längtar tills vi sitter och häkar på våra stolar utanför omklädningsrummet,med en cola i handen och snackar och allt och inget.
Det kommer alltid vara du och jag,jag och du. Vi har en egen väg att gå,skitsamma vilket  håll. Det kasnke blir en liten omväg,men vad spelar det för roll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback