idag var det en bra dag,imorgon en ännu bättre dag

Ännu en vinst. Kändes riktigt bra. En riktigt kämpar vinst...

Som vanligt var det roligast innan matchen,Åkan och Thore tramsade. Alltid det bästa.
Åkis låkis,kommer sakna dig som fan. Vi är som fisknet i vattnet,handen i handsken och massa sånt skit. =)
Kommer träna med mitt gamla lag och mina polare. Visst är det underbart. Men det kommer ändå vara nått som saknas. Och det är åkis. För utan Åkis blir det ingen riktigt träning.
Jag kommer inte sakna norr,utan jag kommer sakna Åkan kråkan. Du är min själsfrände!
Men när jag kommer hem blir det ett rejält återförenings party.
Det här kommer jag sakna!!!

                  




Självklart är det en viss person jag kommer sakna alldeles speciellt. Det är självklart min Matty!
Kommer kännas tungt att åka ifrån honom imorgon.  Men om tio dagar kommer han hämta mig och då ska han få 1000 pussar. Det är bra.

Han är bäst!


Fick de fförsta julklapparna idag. Det var riktigt bra grejer. Ett par Björn Borg trosor, en handduk och en brödrost!

Tack Familjen Öhlund!

Men vi ses i dimmorna i norr eller söder.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Saknar dig!

2006-12-19 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback