Julafton imorgon

Imorgon är det julafton,och jag har inte alls det där pirret i magen som man hade när man var liten. Jag börjar väl bli stor,som Mimmi säger.

Igår var Stumpen och Löken med föräldrar i Thoreborg,det blev en riktigt trevlig kväll! Mycket skratt och mycket innebandy prat såklart...

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker hem till Norr. Ska bli skönt faktiskt. Känns som att jag har gjort mitt här nere.
Har iofs två grejer som är kvar på listan.  Träffa Sebban och fixa Oskars autograf till Tanya. Men det ska jag nog lösa.

"Och tornet i Sofia sträcker upp sig mot himlen
Över torgen här går var och en för sig
Om vi förlorar varandra här i vimlet
Så minns att jag står bakom dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback