Så sjukt underbart

SJUKT UNDERBART!!!

3 poäng och matchens lirare,ett mål och ett ass!
Åhh så sjukt gött!!!


Plus att jag har jag haft världens bästa helg. Så har inte haft så mycket tid att skriva.
Ska gå och springa ett ärovarv här i lägenheten nu.

Åhh,det är så underbart att vinna,ska njuta hela kvällen. Snart får jag mat levererad av en riktigt snygging också! Kan inte bli bättre! : )

Thorebror vann sin match mot Västerås idag! Härlig dag för syskonen Thorsson!

Idag kallade Hedan Twin Towers för Paris och Britney,men någonstans går gränsen! =)
Fler har sagt att vi ser ut som syskon nu,lite kul!


15 dagar kvar tills jag kommer hem. Men nu känns det verkligen som att jag kommer sakna norr när jag kommer hem.


Jönsson-ligan och Doris såklart! Mattias,Bella och Stina!

Fast söder är alltid söder. Löken och Stumpen är alltid Löken och Stumpen! Och tillsammans är vi oslagbara!

spelarkort         Thorebror
nr 11 Thorsson                     nr 22 Thorsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback