YES

Idag har varit en bra dag. Var hos tandläkaren,får ta bort tandställningen snart. 11 januari. Det ska bli sjukt skönt.
När jag var påväg hem ringde mor och sa att hon hade hittat alla mina studentsmycken som jag trodde jag hade kastat bort med allt presentpapper. Letade som en tok efter dem och hittade dem inte. Har gråtit många tårar,varit och förbannad över de där smyckena. Men nu är dom hittade.
Var på träningen,träffade Mimmi,guld såklart. Tränade och ska starta på söndag. Glad förstårs. Även om jag tycker femmorna ska se annorlunda ut.
Nu har vi gjort en god fredagsmiddag. Lax och potatis. Tyvärr inget vin till maten,eftersom det är match på söndag. Plus att Mattias hade lagat mina högtalare,det var riktigt guld. SÅ nu lyssnas det på Lasse på högsta volym.
Och efter matchen är det bara att lägga sig och sova och hoppas att det blir måndag. För då är det hemgång som gäller. =)

Det ända tråkiga var att jag fick reda på att jag måste springa naken runt hildurs på söndag. Eftersom Malle har gjort klart min mössa.=/ MEn själklart bangar jag inte ett vad!
Ska ha tomteluva på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback