Ännu en måndag

Träning idag,hur kul som helst. Kul att köra med boll igen. Efter två veckors gristräning.
Mimmi och jag slappade järnet innan träningen. Sen på träningen funkade allt kanon. Alltid kul att köra med mimmi. Man behöver inte tänka. Vi vet alltid var vi har varandra... Det är sjukt kul.


Ibland föstår man inte vad en ända person kan göra med en. Ett leende och man är i sjunde himlen.

Allt du säger känns så rätt,och din skönhet gör att fjärlilarna gör loopar i magen. 
Dina kramar gör mig lugn,din blick gör mig varm.  Dina ögon kan man titta i evigheter. Jag får gåshud när du är i närhten. Mitt hjärta slår dubbelslag av en kram.
Du är fantastikt,och jag är glad att du vet det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback