Äntligen fredag,och en månad kvar till julafton

Då så var det fredag,igen... tiden bara flyger förbi. En månad sen jag var i Kumla.
Idag så blir det att åka in med Lillan och Hille till Luleå,träffa Lisa och några till. Gå på afterwork och käka gott. Men det bli vatten för min och Hilles del eftersom vi har match imorgon.
Ska bli sjukt kul,kommer nog komma grymt mycket folk imorogn. Vi har lite samarbete med Nordpoolen, med buffe och grejer innan matchen och sånt.
Tror även att det är bättre att matchen är klockan 19.

Ikväll spelar Thorebror igen,hoppas på vinst såklart. Men tror att dom vinner. Dom är i bra form.


Ska ta och göra mig iordning snart...

Här tillbringar jag mina dagar... Visst att det är mycket träning,men jag ångar verkligen inte att jag tog chansen.

                                            
         
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback