Äntligen

Nu är mina hjältar här! det var underbart att se dom komma ner för rulltrappan!
Det var ett av de bästa ögonblicket i mitt liv. Kändes riktigt underbart. Vi har redan filmat en hel del för vår dokumämtär "Flytrip boden". Folk på Willys måste trott att vi var dumma i huvudet! =)

Nu har vi redan druckit upp ett paket Åkesson,och värre kommer det att bli! =)

Sitter i Ninas Adidas tröja,undrar när hon kommer få tillbaka den! Aldrig kanske.
=)
Den är så skön,men jag har lovat att hon ska få den!!!

Snart ska vi gå ut och göra snöänglar i snön!

Efter Wallander-filmen och tacosen!!!

Jag är så glad att du finns i mitt liv,du är den underbarste. Så glad att du är en del av mitt liv!


Nur har halva idol gått,det är precis som på gamla dar. Vad jag älskar mina vänner!

Jag saknar dig,känns konstigt att vara utan dig! Känns tomt,men jag vet vad som finns och vad vi har framför oss! = )
Du är den ende,du är den bäste. Som jag har letat som jag har väntat.
Åhh,kom och värm mig inatt! Du är bäst!
<3


Snöänglar snart!


Vintern ligger hård över sjön
och ljuset varar bara några timmar
jag ser ut över den vita snön
där månen och stjärnorna glimmar

Hennes gröna ögon gör mig matt
hon säger: "ta aldrig nånting för givet"
och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi menar hela livet

Min älskling har ett hjärta av snö
som nysnön yr när det blåser
som ett täcke som far och sliter
och rycker och vrider mig i neuroser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback