en liten lista igen

Har du tagit listan från någon? ja, Ifrån madde
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej,jag har inte tillräckligt stora bröst. =)
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Gymnastik
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut

Vad är viktigast för dig? Dom som betyder något för mig. Folk som gör mig lycklig
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Bjuda alla jag håller kär på en resa 
Vad är det bästa med julafton? Tycker inte om julafton,men om jag måste,så är det kvällen.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Många gånger 
Vart skulle du helst vilja ha piercing? tungan
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte nu längre 
Läser du ofta böcker? INte allt för ofta 
Vad slösar du mest pengar på? Kläder

Vill du gifta dig? ja,det kommer vara ett stort bröllop=)
Vill du ha barn? ja,
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Sex and the city

Vilka husdjur har du haft?Två hamstrar tjatde jag mig till
Solar du ofta? Inte jätte ofta, men när jag har tid.. 
Är du bra på att laga mat? Ibland är jag det...

Var badar du helst? I varamon
Vad dricker du för alkohol? Vin eller sprit. Allt utom öl tror jag.
Vilka djur är du mest rädd för? ormar

Vilken musikstil tycker du bäst om? olika ifrån dag till dag
Vilka språk kan du? svenska och engelska,det var nog allt. Fast jag har läst tyska och spanska också. 
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Dragit av korsbandet och fått hjärskakning


Vilken kändis är hetast?  Finns många snygga. Men david Beckham är ruskigt het.
Gillar du att dansa? Dansar aldrig  nykter...
Vad använder du för kläder? Vanlig klädstil..
Är du flygrädd? Nupp,det går inte så bra om man spelar i Boden.=)
Vad dricker du helst när du är törstig? Cola
Vilken är din favoritglass? Vanilj
Tror du på ett liv efter döden? Nupp
Vilket kaffe sörplar du helst? Brukar dricka det mesta
Vad har du för mobil? Sony Ericsson vet inte vilken modell 
Lever dina föräldrar tillsammans? japp
Har du tandläkarskräck? Går inte när man har räls. =)
Vad heter du i mellannamn? Det vill jag inte nämna här 
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Var är du född? Motala
Vilken ögonfärg har du? mixade
Vilken hårfärg har du naturligt? Mörkbrun
Biter du på naglarna? GJorde när jag var liten
Vilket är ditt största intresse? Innebandy,!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback