Farsdag

Grattis alla Pappor! Idag är eran dag och jag hoppas att ni får en bra dag allihopa!
Undrar om mitt paker till Pappa nådde fram i tid. Tror inte det. Det är tanken som räknas.
Han får det ju någongång iaf.


Den här helgen har jag förstått att världen är fruktansvärt liten. Två gånger om förresten.
Det är sjukt att man träffar folk här uppe som man aldrig har sett förut,som är kompisar med mina polare hemma på ett eller annat sätt.
Sjukt helt enkelt!

En sjukt bra kväll igår,och idag blir det lika mysigt tror jag.  Drog ut vid 02 för att käka mat på Rönnbäcks. Gött var det,sen somnade man som en stock"
Käka lite gott ikväll,och kolla på sjunde himlen. Har blivit beroende av det där programet.



It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing

The smile on your face let's me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best, when you say nothing at all


Jag är glad,så glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback