Fyra...

Fyra jobb som jag haft:
Mattant,   Cafépersonal ,  Telefonförsäljare,   Butiksbiträde

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Sunes sommar,  Moulin Rouge,   Sällskapsresan, Vi hade iallafall tur med vädret  

Fyra platser jag har bott på:
Motala,   Boden,   Stockholm,    Göteborg

Fyra TV-program jag gillar att titta på:
Sex and the city,    Vänner,   Desperete housewifes,   Nyhetsmorgon

Fyra platser jag har semestrat på:
Milano,    London,   Barcelona,   Grekland

Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
Aftonbladet ,  The piratebay ,  Vår interna sida ,   Motala tidning

Fyra favorit-maträtter:
Köttfärssås spaghetti,   Kycklingsallad,   Tacos,    Mormors mat

Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
Fågelsångsvägen 54,    Loggvägen 15,    Gullberg Knivingehagen,   Ryd

Fyra vänner jag aldrig kommer att svika:
Löken,   Stumpen,   Sebban,    Mina bröder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback