Härligt morgon!

Snart ska jag åka iväg och hämta mina hjältar! Längtar till jag ser dem på flygplatsen. Det känns konstigt egentligen,det känns som att jag bor i ett annat land. Det kasnke känns så bara för att man måste flyga hit,men det känns konstigt iaf.

Jag har städat hela morgonen,det är tråkigt när man gör det. Men efteråt är det det värt mödan.
Så nu finns det inga kläder på golvet,all disk är undan plockad,alla sjuka bakterier är borta. Lite hjälp fick jag,men inte så mycket. = )
Men det gör inget!!!

Åhh vilken helg det här kommer att bli,nu är det bara att ta vara på varenda minut.
Den här tiden har gått så himla fort,det känns inte som att det redan har gått tre månader. Det har varit med och motgång,som alltid i livet,men i det stora hela trivs jag kanon. Och nu känns det som att det bara kan bli bättre,mycket bättre...

Igår fyllde Jonas Karlsson år,det var lite tråkigt att jag inte kunde vara hemma och fira honom. Jonas har alltid ställt upp för mig så länge jag kan minnas. Johan och Jonas har hängt ihop hela livet,så Jonas har ju allitd funnits för mig också.
Det var Jonas och Johan som söp mig underbordet första gången;) Men självklart tog Jonas sitt ansvar och ringde mamma. haha. Jag brukar bli påmind om den kvällen rätt ofta.



Nu ska jag fixa iordning det sista och sen åka!!!


Uppdatering kommer efter helgen!


De oslagbara, på gulan i Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback