Imorgon är världens bästa dag!

Nu är det inte lång tid kvar tills mina prinsessor kommer. Ahh,längtar riktigt mycket. Det kommer bli så himla kul. Ska lära dom massa norrländska saker,som att äta smält ost till pommes. Det gör alla hr uppe. Men jag gillar norrländska slappheten,här uppe finns inte stress. Det gillar jag! =)

Annars så mår jag väldigt bra. Det var längesen jag mådde såhär bra.
Man kunde äta kakan och ha den kvar. Typ iaf. Jag är väldigt glad och lycklig iaf. =)

Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen,mysigt. Imorgon MÅSTE jag städa. Bahh tråkigt,men då kanske jag kan få lite hjälp! Hoppas=)

       



Personfakta
Namn: Sofia
Kön: Kvinna
Ålder: 19
Längd: 180
Smeknamn: Thore,Thorsten,Liten,Lilltjejen,Fia,Fia-Lotta.
Hårfärg: Brunhårig
Ögonfärg: Vet inte riktigt,nån blandning

Har du någonsin
Ätit sushi: Nej...
Stått på scen: Ja,på elitlägret i Halmstad. En mindre rolig upplevelse!=)
Varit ihop med någon som varit otrogen: ja.
Klättrat på berg: Vi klättrade på ett berg när vi var små,men när vi blev äldre insåg vi att det var en sten
Sett vita huset: Nej,

Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt.
Spets eller satin: spets
Svart eller rött: rött
Regn eller snö: snö såklart jag r ju norrlänning
Rosor eller tusensköna: rosor!
Vår eller höst: våren är fin!
Matte eller engelska:  Inget av det


Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Jaaa
Kommit sams med dina föräldrar: Ja,det är svårare att bråak när man är 112 mil ifrån varandra
Bråkat med en kompis: nej


Gillar du att:
Ge kramar: Absolut
Ge massage: Det är mysigt med rätt människa,annars är det mest jobbigt.
Gå promenader i regnet: Njaa,då ska man vara inne och mysa

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade mest,eller umgicks med mina nära och kära
Svär du för mycket: Jolite för mycket enligt vissa.
När duschade du senast: Nyss
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta mysbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu:Green Day Time of your life
Vad är bredvid dig just nu:  En sjukling
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): En bild med mina bästa vänner
Vad var det sista du åt: pyttipanna och vatten.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Sånt som märks,men jag har mina planer
Har du en lavalampa: Nej,men hade en när jag yngre
Hur är vädret just nu: Mörk,det r mörkt om kvällarna i Norr
Vad gjorde du igår kväll: Tränade
Vem pratade du sist med på telefon: Jonas Karlsson.
Vad gör dig glad: Nära och kära och pirr i magen.
Vart skulle du vilja du åka: Australien.
Vill du ha barn: det vill jag.
Vad ska dom heta: Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback