Imorgon börjar nedräkningen

Imorgon är det första december. Härligt. Mamma och Pappa har tydligen skickat paket till mig. Med lite smått och gott sa dom. Undrar vad det är i,pappa sa att allt inte hade fått plats i ett paket,så han skulle skicka ett till.=)
Det är säkert massa julpynt,eftersom dom vet att jag hatar att julpynta. bahh
Men det är säkert lite roliga grejer i paketen också.

Idag är vi lediga,spelar på söndag denna vecka och då tränar vi alltid fredagar istället.
Är ganska skönt att vara ledig såhär mitt i veckan,men segt att träna imorgon.
Plus att jag har fullt upp imorgon.
Först Luleå med Mattias,för lite shopping. Både till mig själv och lite julklappar kanske.=)
Hem vid fem för träning, sen vidare med Mattias och köpa lite mat och grejer.
Sen är det IDOL-final,vilket innebär massor godis och cola.

Ikväll ska jag till Hildan,på min lediga dag och allt,och kolla derby.=)
IBK mot Sävast. Kommer bli en grinig match tror jag.

Så nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback