Ingvar Oldsberg

Ingvar Oldsberg är årets julvärd,ett riktigt bra val tycker jag. Han är mysig och kommer passa perfekt för rollen. Förra årets julvärd var en katastrof,Blossom!?!? Undrar hur dom tänkte egentligen. Var är hon mysig?
Men ingen julvärd kommer att bli lika bra som Arne... Han var bäst,han var så mycket jul som det bara går att vara.

Ikväll är det träning som vanligt. Och som vanligt tycker jag att det ska bli kul och jag längtar tills träningen.

Det är konstigt egentligen hur man kan längta till något som man gör varje dag...

Var ju knappt en dag sen jag var på hildurs...
Innebandy är en drog helt enkelt,en himmelsk drog.

På lördag är det match mot Dalen,en mycket viktig match för oss. Men Mimmi och jag ska göra vårt bästa.
Mimmi är guldvärd,hon gör livet lite bättre här uppe. Trodde aldrig jag skulle hitta en själsfräende här uppe.

Igår somnade jag inte förns halv fem. Det var mycket som snurrade i huvudet. Pratade i telefon till ett.

Det är helt sjukt hur mycket en person kan betyda för en.Sex år har turerna gått fram och tillbaka. På något skumt sätt har du alltid funnits där.  Våra föräldrar är nog trötta på att höra på allt tjat,och skulle nog helst gifta bort oss med varandra.Fast jag gillar din mamma=) Hon är grym. Men för första gången känns allt kanon mellan oss. Vi kan prata normalt och är bästa vänner.
Jag vet inte längre vad som kommer hända eller inte. Men jag vet att det känns bättre än någonsin. Du är en av mina bästa vänner och du vet allt om mig. Du finns och ställer alltid upp och lyssnar.
Någongång kasnke jag kommer få ett brev,där allt står förklarat

. Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback