Jönssonligan

Jönssonligan

Jönssonligan var riktigt heta på matchen. Moa började med målskyttet. Hennes första elitseriemål,självklart tog jag bollen. =)
Sen var det dags för Twin Towers att kliva in i handlingen. =)
I vårt andra byte så blev det mål och assist. Så sjukt kul att det var fjunisarnas dag :)

Blev att fira vinsten hemma hos Nina. Det var riktigt kul faktikst. Lite kortspel och musik.
Provade på snuff,det var en rolig upplevelse. = )


Idag blir det att ta tag i städningen och fixa till lite här hemma. Snart jul ju.
Ska försöka hitta mina hängslen också,dom ligger nånstans här hemma. Men jag vet inte riktigt vart...

Har knappt blivit människa än,det var en riktigt seg dag det här...
Var ute och gick ett  tag för att försöka bli människa men det gick inte så bra.


Pratade med Sebban igår,trevligt som alltid
Skönt att det har blivit som det har blivit nu,riktigt bra polare. Ska bli skönt att komma hem i jul och träffa honom.

webcamen fungerar riktigt bra,nu har jag även fått igång ljudet... Gött så slipper man sitta och skriva på msn. =)


Längtar hem till Motala väldigt mycket nu, vill verkligen bara komma hem. Ska bli skönt att bli ompysslad äta mammas mat. Träffa alla betydelsefulla människor. Skönt att träffa mormor.
Synd att jag inte kunde vara hemma på nyår,men nyår blir att firas här uppe. Det är också grymt,det kommer bli grymt.

Nu ska jag dricka cola,göra ett försök att bli människa. Kolla på sjunde himlen. Sen ska jag sova och imorgon ska jag göra en grym träning!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback