Lasse

Undrar om det finns någon som kan väcka så mycket minnen som Lasse kan. En mening kan få hjärtat att slå dubbelslag. En mening kan få en att börja att gråta.
Det finns inget bättre att lyssna på honom,spelar ingen roll om man är påväg till konsum,träning. Han är underbar att bara sitta och lyssna på.

Cloetta Center är den bästa konserten med Lasse jag har varit på. Min bästa outstandning är Kent på Stadion. Men det är en annan historia.

Surfade lite på Youtube i eftermiddag och hittade klipp ifrån cloetta  konserten...
Gåshuden var ett faktum,och den fick mig att tänka tillbaka på en underbar tid.

Men nu förtiden så skapar Lasse massor av nya minnen. Tillsammans med nya människor,och upplevelser... Hjärter Dam,du har ögon som berusar en natt.

Här är de två bästa versionerna av "Elegi "och "Kom ihåg mig då".
Sjävklart ifrån Cloetta center


Elegi
http://www.youtube.com/watch?v=29TZlao-h9Q


Kom ihåg mig då
http://www.youtube.com/watch?v=Atvm3W-KWzA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback