Listan

Satt och läste alla mina gamla blogg inlägg lunarstorm ikväll. Det var riktigt rolig läsning. JAg blev påmind om allt roligt och tråkigt som har hänt de senaste tre åren. Men för det mesta var det riktigt rolig läsning. Skrattade en hel del. Åhh vilka minnen man har,det var det roligaste jag har gjort på länge.
Den här listan gjorde jag den 29/11-03,på tre stycker frågon stod det,spela i Elitserien. Nu är jag där och det känns helt sjukt. =)
Så nu tänkte jag göra listan igen,nästan tre år senare.




Namn: Sofia Thorsson
skola: Har tagit student,men förut gick jag på Platen
klass: E3A,skönaste klassen på hela platen
hårfärg: Brunt,med guld slingor
frisyr: Axellångt,men ska klippa mig i veckan
ögonfärg: Blå,grön,bruna
stjärntecken: Vädur
bästa tv-serie: Desperate housewifes 
tycker om: Att umgås med mina vänner
tycker inte om: Att städa
intressen: Träna och ha det gött 
Mål: Göra en bra första säsong i Elitserien
goaste godis: Cola nappar
favorit pizza: Hawai
favorit matställe: Chili Chili 
sötast killen: Sebban
roligaste grannen: Någon mupp kasnke =)
parfymer: Escada, Puma 
musik: LW
dröm kille: Han vet nog om det,om två år kasnke alla vet.
ska du gifta dej: Den som lever får se
hur många barn: 2 vore roligt
Är du kär: Japp
saknar: Mormor,familjen,Löken och Stumpen
längtar: Till den 18  dec
högsta önskan: Blir rik,eller nått. Jag vet inte,ha ett bra och lyckligt liv.  
väger: Lagom
dagens kläder: Svarta byxor,vit skjorta,slips,svart cardigan,vit skärp 
dagens roligaste: Hemligt ; )
favorit färg: Rosa
mobil: En svart sony ericsson 
pank: Nej,inte än 
vill göra: Resa med löken och stumpen
ska göra idag: Städa,köpa present,träffa mimmi,spela lasergame
färg på väggarna hemma: rosa,beige,och randigt  = )
stor säng: Alldeles lagom,för den rymmer en dans för två 
många möbler: Jo,det räcker
stökigt: Jo,det är därför jag ska städa dag
vet du nån som gillar dej: Ja,mina vänner,hoppas jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback