lördag,en dag i bussen tecken

Tidigt på lördag morgon gav vi oss iväg till Umeå.På OKQ8 i Luleå införskaffade vi som vanligt lite frukost. Jag köpte Yoogi,med smak av kärlek. Visste inte hur kärlek på burk smakade,så det var bara att köpa. Kärlek hade en smak av jordgubb och choklad. Efter att jag hade druckit den var jag kärleksfull så att det räckte och blev över.




 Det var tjo och stim längst bak i bussen som vanligt. Jönssonligan höll igång. Förstår inte varför det är ett sånt glapp mellan våra platser och resten av laget.=)
haha.
Och när vi väl sov på dit resan kom Suz och väckte oss och sa att vi inte fick sova,fär att det var match om 3 timmar och vi fick inte bli sega.  Jag förstår ingenting.

Ungefär såhär kul kan man ha i en buss.
                                  

Efter matchen var det lagom deppigt,men direkt ute ur hallen hade  TT släppt allt. Vi livade som vanligt upp stämningen under måltiden. Tacobuffen var riktigtgod,och Mimmi blev överlycklig när hon insåg att det fanns en smältost maskin,smält ost som man för övrigt äter på allt här upp. Så för Mimmis del blev det smält ost med tacos. Fast tyvärr fanns det ingen god tacosås. Undrar om det finns någon som har ett bra recept på tacosås. ; )

Efter maten var vi lagom trötta,Moa somnade först som vanligt. Mimmi och jag höll ut lite längre.Men till slut deckade även vi...


En sovande Sickan

 

En nyvaken Thore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback