Måndag igen

Alltid skönt att läsa tidningarna efter en vinst. Känslan sitter fortfarande kvar i kroppen. Sjukt underbart.
Igår när jag var på rönnbäcks så pratade några om oss. Frågade varandra om IBK vann i helgen. Den ena av männen kände igen mig och tyckte det var lite pinsamt. Jag tyckte nog att det var mest pinsamt när hela rönnbäcks gratulerade till vinsten...
Ojoj,lokalkändis. =)

Blev glad över vad Pappa Åke hade skrivit om mig... Åkemannen är kung. Förstår var Mimmi har fått sina ljusa sidor ifrån. =)

Idag ska jag sätta upp det ända julpyntet jag ska ha. En ljusslinga på balkongen.
Tråkigt att julpynta eftersom man ändå måste städa bort det direkt!

Ikväll blir det träning som vanligt,fast det är sen träning. Ganska skönt faktikst.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback