Solen går upp över kåk och grand

Igår körde vi bara fys på träningen. Men det var skön fys,snabba fötter och överkropp...
VI har match på söndag den här veckan,det är lite små segt. För då är vi lediga torsdag och tränar fredag.
Det är lite små segt. Hoppas verkligen vi hinner hem till Idol-finalen. =)

Idag ska jag gå och träffa Twinni på Nordpool,käka lite mat. Ingegerd lämnar vi utanför att vi dricker cola och käkar på Nordpoolen innan träningen.=)
Jag ska köpa cola innan träningen också.

Jag har en drömprins,ibland drömmer jag om honom att han ska komnma och rädda mig. Hålla mig i hans famn och säga att allt är okej. Att inget ont kommer hända när jag är med honom. Undrar om min dröm kommer bli verklighet?!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback