Tiden går snabbt

Tiden går verkligen så himla snabbt...
Jag har redan vart här uppe fyra månader. Mycket har hänt,och jag har växt otroligt mycket. Inte så mycket på längden,men som människa har jag växt.

Den var ett halvårs vi vaknade upp på ett hotell i Oslo och fick reda på att vår älskade Fredrik hade vaknat och var förlamad i halva kroppen. Det var en av de värsta dagarna i mitt liv.Han är killen som aldrig ger upp,en vecka efter att han hade vaknat förlamad kämpar han sig igenom balen. Han går eller släppar sig runt torget och visar att han är världens starkaste kille. Även fast det var riktigt jobbigt för honom Fredrik är vännen som alltid ställer upp och alltid finns. Under mina tre år i gymnasiet kunde man alltid snacka med Freddan. Han fick en alltid att må bra!
Men som tur är så mår Freddan bättre nu,även om det inte är helt bra. Det tråkiga är att han ska åka utomlands i 101 dagar. Så jag kommer inte kunna träffa honom i jul...
Men jag är otroligt stolt över honom att han har klarat av den här tuffa tiden,och att han mår bättre nu.
Fredrik är världens bästa kille,du kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Idag spelade vi lasergame istället för att ha träning. Det var sjukt kul,jag kom tvåa en gång och sist en gång=)

Men det var kul att göra något annat.

Pratade med Löken och Stumpen idag också. Lika kul som vanligt.
Löken och jag fick ett skrattanfall,det var underbart roligt. Roligare kommer det bli när jag kommer hem. Den 20 / 12 är det middag i Thoreborg. Bettan,Pära,Kenta och Majjan kommer. Kommer bli en minnesvärd kväll!

Min hemkost är nästintill fullbokad,men det ska ändå bli underbart kul att komma till Motala. Kommer sakna Norrland. Har lärt mig att man saknar alltid det man inte har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback