Tisdag

Konstig känsla i magen,den spridet sig i kroppen... Allt eller inget,inget eller allt. Förstår inte vad allt handlar om,förstår inte vad du vill med mig. Varför vill du ens ha mig? Eftersom du vet att det aldrig kommer bli vi.

"What we see may not always be like what we thought
Love is strange and can change
How we feel about someone and what’s right"

Jag hittar fortfarande inte mina hängslen,Stumpen och löken ni kan erkänna om ni har tagit med dom hem. Jag lovar att inte bli arg. =)
Hmm,undrar var dom kan vara,verkar ha lagt dom på ett väldigt bra ställe iaf. Vill ha dom nu,till mina nya cityshorts.
=)

Snart  är det december,vilket innebär att det bara är 18 dagar tills jag kommer hem!!! =)

Vilken vecka vi kommer att ha...

När jag tänker på allt jag ska göra blir jag varm inombords.

  • Träffa Löken och Stumpen.
  • Äta middag med Sebban och fika med hans familj
  • Besöka mitt gamla fadderlag
  • Träna med Berg
  • Middag med Stumpen och Lökens famijer i Thoreborg
  • Va med familjen
  • Kolla på annandags bandy

109078-55

Oj,det var en del jag skulle hinna med,men det är sjukt kul. Det känns som att jag ändå kommer ha en hel del tid över. Vilket är sjukt underbart, Bara vara hemma och ha det gött. Men självklart kommer jag sakna norrland, och mitt eget hem. Och sakna alla här uppe! Vissa mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback