Träningsvärk

Guuuuuuuuud vilken träning vi hade igår,slangträning och försvarspelskondition.
Åhh,det var så jobbigt,men twin towers var riktigt fokuserade igår och sprang som aldrig förr.
Mats var riktigt stolt över oss.
Vi hade även månadsrapport igår. Och ny mållsättning den här månaden.
Twin Towers ska ha en egen målsättning,vi måste bli starkare. jag ska bevisa för Malle att jag inte är nån räka.=) Som hon så snällt brukar kalla mig. Nu ska vi bli två stadiga torn.

Jag förstår ingenting,jag både vill och inte vill. Det är så mycket tankar och bekymmer som finns. Allt skulle kunna bli så himla mycket lättare.

Aja,nu ska Twin Towers åka till Step In innan träningen och pumpa lite. Sen så blir klädesprovning,nya resekläder ifrån Craft=) Sen träning,kommer säkert bli en riktig gristräning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback