Videosamtal

Pappa har nu äntligen förstått vad msn går ut på,och hur bra det är med msn.
Han har börjat använda det nu så att vi kan prata. Plus att han har köpt två webcameror. Så nu har han installerat sin. Så ikväll så provade vi det. Jag kunde se pappsen och prata med honom. Det var jätte kul att se pappsen igen. Så nu skulle han skicka min cam,han hade även köpt ett headset till mig så att vi kan prata och köra skype!
Så nu längtar jag efter att mina grejer ska komma!
Pappa var sur för att jag inte bodde hemma längre,eftersom det inte finns någon som laddar ner filmer.
Eftersom jag sa att jag hade sett den nya James Bond idag. Det var riktigt bra förövrigt...

Idag var det träning som vanligt. Fysen var ganska lugn idag. Snabba fötter bara,vilket som är TT:s specialitet,eller inte...
Men vi jobbar på att bli bättre! =)

Imorgon ska vi göra lasergame istället för träning! Ska bli sjukt kul. Mimmi och jag ska äga alla!

Ska även gå på stan och försöka hitta en present till morsan. Vet inte vad ska köpa...

Nu pratar jag med Mormor,tror att jag förstår var jag har fått mitt kvällshumör ifrån... :)
Och på onsdag får jag se mormor i camen,det är grymt...


Snart är det Sex and city... Härligt


Sen ska jag sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback