Vilken underbar helg.

Nu har den efterlängtade kvällen passerat... Tiden gick snabbt,men vi hade underbart kul. Det känns verkligen som att vi tog vara på varenda minut.
Annika och Lisa är outstandning de bästa vännerna som finns på den här jorden. Jag har aldrig så kul som jag är med dom.
Helgen har varit full av skratt och galenheter. Det känns så tomt i lägenheten nu. Det är ingen som väcker än genom att drycka upp en videokamera i nyllet,men det är så tyst nu.
Men som tur är finns det saker som kan fixa så att det inte blir så tyst längre. =)

Riktigt hårda träningar nu,knappt någon boll... Men är det uppehåll så är det.

Kom hem tidigt idag ifrån träningen. Kan inte bli bättre knappast,det kan bli en underbar kväll tror jag...
På många sätt och vis.

Ska få alla lökens bilder snart,det ser jag fram imot...

Näe,nu har jag inte tid att sitta här längre. Har bättre saker för mig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback