Äntligen,äntligen, äntligen

Nu är det torsdags kväll. Vilket innebär att det i princip är fredag,och fredag innebär att det princip är lördag. Och vad är lördagen den 28/10 för speciell dag? JO det är kumla dagen! Jag får göra allt jag älskar på en dag. Spela match,träffa vännerna,träffa bror,träffa alla som betyder något!!!
Har längat till den dagen sen jag flyttade upp hit. Men allt kommer säkert gå så fort...
Men det är det värt!

Sen är det bara en vecka till mina älskade polare kommer upp!
Vi ska ha underbart kul,en hel helg tillsammans!

Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar mina vänner. De är de bästa jag någonsin har haft!
Är så glad att de finns vid min sida,även fast jag är 112 mil bort. Känns inte som att vi har tappat något i mellan oss!!!
VI kommer ha lika kul som vanligt när vi träffas. Laga lite tacos,dricka lite vin,sitta vid köksbordet i timmar och bara snacka och ha det gött. Kasnke kommer vi spela in några roliga filmer,när vi göra snöänglar i snön. Stumpen vil att vi ska göra en dokumentär,kan nog bli en riktigt bra sådan.

Helt enkelt,jag älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback