En underbar helg är förbi

En underbar helg är förbi... En av de bästa helgerna i mitt liv,helt klart!
De var underbart att se alla kliva in i hallen. Först mamma,pappa,thorebror,peter och helena. Blev ett stort kramkalas!
Sen kom Stumpen,Löken,Martin,Määändy och Lollo. Ett till kramkalas!!!

Även om vi inte hann prata så mycket var det underbart att ha dem i närheten!

På söndag så trodde jag att allt var över,men då kom Familjen Hovlund till Karlstad eftersom de inte kunde komma på lördagen. Och det var nog helgens bästa ögonblick,när Oskar kom ner rusandes till mig,det var ett underbart kramkalas vill jag lova! Så stor han hade blvit,och söt som aldrig för!
och ja,Martin hade växt om mig,han var mycket längre än mig. Ojoj,=)
Madde ska vi inte prata om,snyggaste bruden i hela Stundsta sporthall! Martin,lova att vara rädd om  henne!
Oskar var världens sötaste i min matchtröja!

109078-50


Tack för att ni gjorde min helg underbar!

Annars var det en helg med rätt mycket bus,det blir lätt så när vi är ute och far.
Vi hade värsta lyxbussen,med en soffa längs bak och ett bord. Där satt fjunisligan och levde rövare.
Vi plågade alla andra på bussen genom att sjunga och skratta
Väl framme på arlanda så tänkte Moa och jag tjäna lite exrta pengar,så satt och sjöng lite med våra mössor framför oss. Vi tjänade 2,50,en plastfemma och ett kvitto!

Mimmi hade lite svårt att hålla reda på alla olika disneyfigurer när vi sjäng disneylåtar. Hon frågade oss vad gräshoppan i kavaj heter? Vi kom efter tag fram till att hon menade Benjamin Syrsa!

Nu är har vi två tuffa träningsveckor framför oss,sen börjar matcerna igen.

På fredag kommer Lisa och Annika! Det ska blu underbart kul!

Ibland kan det vara bra att se saker med egna ögon,då kan det vara lättare att fatta beslut. Man inser vad man går miste om. Och få en att inse att man har tagit fel beslut genom att klamra sig fast vid något gamalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback