Kallt

Idag var det ganska kallt ute -10 minus ungefär. Men det är ändå skönt,det är friskt och skönt.
Så Lisa och Annika ni behöver inte vara rädda för kylan! = )

Igår var vi lediga,så det blev en underbar hemma kväll. ; ) Kunde nästan inte bli bättre,är glad att jag har insett ett och annat och har gjort en del val i mitt liv nu. Känns riktigt skönt.

Idag är det månadsrapportmöte. Först träning, sen mat och möte. Det är gött att inte behöva laga mat efter träningen. Eftersom att det är jag som måste göra sånt.

Nu när jag har fått en försmak av hur det är att träffa alla längtar jag till jul,då får jag träffa mormor också. Eftersom hon inte kunde komma till Kumla! Tänker på Oskar och Martin hela tiden. Längtar så mycket efter dem.

Men tur att det snart är fredag så att jag får träffa de två underbaraste människorna som finns på den här jorden. Löken och Stumpen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback