Nedräkning

Då har nedräkningen börjat, nu är det bara sex dagar kvar till Kumla. Det känns nästan overkligt.
Tiden har gått så himla snabbt! Ska bli så himla skönt att träffa alla igen. Hoppas på en stark hejarklack ifrån läktaren!
När vi kommer hem ifrån Kumla-Karlstad är det bara en vecka kvar tills Löken och Stumpen kommer.
Det är två härliga veckor jag har framför mig.

Igår var jag i Luleå,kollade på match och sedan bio. The Guardian,den var riktigt bra faktikst. Spännande och faktikst ganska kul.
Fast slutet kunde väl varit bättre...

Snart är det match mot Rönnby. Ska bli kul,är sugen och taggad!
Ska nog sova lite mer innan samlingen. Hoppas at vi får god mat på Noordpoolen idag.

Det har kommit snö inatt,inte jätte mycket. Men det är vitt ute iaf=)

Pratade precis med thorebror,an var på väg till vingåker för lite shopping. Avundsjuk =)
De hade vunnit sina två matcher igår. Bra jobbat!
Han snackade om att Fredrik ville följa med honom till Kumla. Åhh då blev jag glad. Fred liksom,han är grym!

Morfar ska opereras på onsdag,men han har fått ett sår på benet,så det är inte säkert att han får opereras. Hoppas inte det,för då kan mormor och han komma till Kumla!
=)

Jag kasnke borde ta tag i mitt liv och gå upp och göra mig iordning,men en liten stund till kan jag ligga i sängen!

Nu är det dags att sätta på lite laddningsmusik!

Sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback