Powerwalk

Idag så hade vi ingen vanlig träning. Vi var ute och gick powerwalk. Vi trodde inte att det skulle vara så jobbigt. Men vi skulle ligga på 75 % av maxpuls,så det var jobbigt. Men när man väl hade hittat tekniken så gick det bra. Alla blev mycket chokade över att Twin Towers kom först. Mange trodde inte på det när vi kom fram=)

Imorgon är vi träningslediga. Det känns konstigt,mitt i veckan och allt. Men vi har match på söndag,så då blir det träning torsdag fredag istället...

Trivs kanon på nya jobbet. Min postkompanjon Håkan är grym. 56 år och kan allt om livet. Han är fruktansvärt klok. Lär mig allt om tuffa matcher,och vi pratar mycket om att våga och press.
Idag spelade vi pingis på lunchen,vi tänkte bara bolla lite... Men till slut blev det match. Inte konstigt när det är två tävlingsmänniskor som ska köra.
Det blev ett riktigt tufft pass,Håkan gick till slut segrande ur striden.
Revanch imorgon! =)

Snart är det dags för Kumla,åhh vad jag längtar. Så jävla taggad inför den matchen. Årets match lätt.

Nee,nu ska jag sova! SÅ jag orkar vara postis imorgon och slå Håkan i pingis
.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback