Saknar

Herregud vad jag saknar mina vänner! Löken och Stumpen. Åhh det finns inte ord. Jag vill va med dem,nu,nu,nu.
Vi har så sjukt kul ihop. Men i sommar då jävlar,vilken resa vi ska ha då!


Om jag inte hade flyttat hit nu så skulle vi nog varit utomlands och rest.
Men men,Boden är också exotiskt.

Tur att man har innebandyn och polarna här uppe. Ja,utan innebandyn vet jag inte vad jag skulle göra.
Men det är ju därför jag har flytttat upp iofs.=)

Match i helgen,sen lagfest. Ska bli kul att festa loss lite...Lillan och jag ska ösa!

Näe nu är det dags för lite mackor,sen träning!

Idag är det kanelbullens dag,vi fick världens största kanelbullar på jobbet. =)
Jag kom även att tänka på att tiden går så himla fort.
Känns som om det vore igår jag gick i trean på Platengymnasiet,BOR barnen hade bakat bullar till hela skolan,gud vilket jobb,och E3A åt naturligtvis bullar tills de nästan kräktes. Men roligt var det.
Är det gratis så är det ju gratis, som Schlangen sa. =)
Det är såna stundet som får en att sakna skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback