Sötast i hela världen




Hur söt är min lillebror???
Han kommer bli farlig när han blir stor!!!

Det har varit mycket träning på sista tiden,mest rehab för ryggen!
Idag körde vi fys,och gud vad jobbigt det var.
Men det var skönt att springa av sig...


Annars går livet sin lilla gång här uppe. Händer inte så mycket förutom jobb och träning.
Eller i helgen var vi lediga och då var Kjellgren och jag ute i Luleå. Skönt att festa,och skönt att vara med någon som man kan snacka om Motala om. Eller livet "hemma" i största allmänhet.

Annars har jag börjat att få lite hemlängtan. Eller inte hem hem,tror att jag knappt skulle palla en dag hemma,sen skulle jag nog vilja tillbaka.
Men jag längtar efter mormor,mina bröder,polarna,hugos,harrys.
Det var ruggigt jobbigt när Löken,Stumpen,Lollo och Liian ringde och sa att de skulle ut på Harrys. Då längtade jag verkligen efter dem.

Annika och Lisa saknas hela tiden. Saknar att bara komma på något galet och göra det nästa dag.

Ta bilen och åka iväg på en liten trip.

Men i sommar ska vi komma iväg utomlands,men jag måste ju vara hemma först så att det blir av,eftersom jag ahr blivit den planerande i det här gänget. Jag förstår ingenting!


Imorgon är det jobb och träning,som vanligt... Men vi tränar tidigt,det är skönt eftersom vi kommer hem tidigt!=)

Madde,är så himla kul att jag har lärt känna dig och ditt underbara jag! Du är en helt otrolig tjej!
Du finns alltid för mig,och jag kan prata med dig om allt. Vänner för livet! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback