thorebror

thorebror

Har inte mått så bra de senaste dagarna,maginfluensa. Det är inte det roligaste man kan ha.
Så det blir ingen match mot Balrog imorgon=(

Idag har jag varit och tröst shoppat för det i Luleå. En vit shorta och en svart slips. =) Riktigt grymt!
Mimmi och jag var grymma på shoppingen idag.
En kille på busshållplatsen frågade om vi var systrar,och det är vi ju,för vi är ju Twin Towers! =)

Thorebror Johan är i Edsbyn och spelar Svenska cupen. De fick stryk mot just Edsbyn igår. Men Bror hade varit bäst på plan,och då blir jag stolt. Bara en utvisning också. Bra jobbat Johan!

Ikväll är århundradets viktigaste match. Berg mot Fjädern. Hoppas på vinst för Berg. Brudarna måste klara det här. Men oavsett hur det går så är jag stolt över mina brudar. Och det bästa är att de kommer till mig snart!
Vill få reda på vad det blev snart...


I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

Saknar dig så mycket....
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback