Torsdag

Nyss hemkommen ifrån jobbet,hunnit slänga i mig en tallrik gröt.
Dags för träning igen om en halvtimme. Ska bli kul,har längtat hela dagen efter träningen.
Egentligen är det lite sjukt att jag längtar eftersom jag är i hallen varje dag. Men varje gång jag går över den gula linjen,tycker jag att det ska bli lika kul. Jag könner att jag utvecklas varje träning när jag har så bra spelare och ledare runt om mig. När jag är på planen finns ingen hemlängtan.
Det är sjukt kul med innebandy.

Idag var jag på SEB och hämtade mina prylar. Det var en hel kartong med grejer. =) Kul att ha en bank som personlig sponsor! =)
Jackan var kanon skön,och kläderna var också shyssta...

Snackade med Stumpen idag,alltid lika trevligt. Kollade lite om vår resa. Indien kanske blir ett bra resemål. Lugn Löken vi tar hand om dig.=)

Hoppas att det blir av! Fatta hur kul vi kommer att ha!

Vi får börja spara pengar nu,iofs är vi ju inte så bra på det. MEn nångång måste vi bli det!
Det är en dröm jag ska längta efter nu!

Näe,nu är det träning som gäller


Usch,jag trodde inte att jag skulle kunna känna såhär,ha en sån fruktansvärd hemlängtan.
Åhh jag vill hem till vännerna,familjen.
Jag vill att Liian ska ringa till mig och säga:
"Hej Fia,kan jag komma över på en fika. Jag sover över hos dig." Vi skulle skratta och flumma hela natten. Göra såna saker som bara vi kan göra.

Saknar Löken och Stumpen. Ahh,men vi drar ut och festar,vi åker till Sundsvall,vi drar till Stockholm.
Vi spelar in jävligt fula videor på en balkong. Galna kvällar i Thoreborg,samboca och tequilla med Farsan som alltid vinner över oss.
Jag vill hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback