Då var den jobbiga måndagen över.

Det var ruggit segt att gå upp imorse. Snosade alldeles förlänge...
Men lyckades iaf komma i tid till jobbet. Skönt att bara ha en och en halv minut till jobbet...

Jobbet var också ganska segt,men det gick ganska bra. Roligaste var nog när kundkorten drop in hos leif kom upp. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Vi eggade om det företaget när vi i Sundsvall för vi tyckte att det lät så fruktansvärt fult. Vi har ju till och med gjort om hans reklamskylt.



Efter jobbet var det bara att åka en sväng till Konsum,köpa lite blåbärssoppa,hem och byta om för att åka till träningen.
På träningen var det först möte som vanligt. Sedan var det femviss snack. Vi gick igenom rollerna i femmorna igen,och vad vi skulle tänka på inför premiären.
Eftersom jag är matchbladsansvarig, och det är hemmapremiär snart så hade jag och min kompanjon fixat ihop frågor till varje spelare sen tog vi kort.

När väl träningen började hade vi specifik-träning. Vi bröt ner anfall och försvarsspel och finslipade på detaljerna. Det gick faktiskt riktigt bra idag. Spelvädningarna börjar funka bättre och försvarspelet också.

NU ska jag ringa till mina personliga sponsorer och fixa loggorna som ska va på min tröja. Ska bli gött med 3000:- jag får exrta av dem. =)

Ska kanske få en inneboende på veckorna. Mimmi kanske ska bo hos mig så att hon slipper åka fram  och tillbaka.  Då ska vi lyssna på Lasse kan jag lova!


Nu ska ja dricka blåbärssoppa!


Sen är sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback