en tung dag

Det har varit en otroligt tung dag idag...
Har tänkt,tänkt och tänkt.
Kommer inte fram till något annat än att livet är fruktansvärt orättvist.
Men det är bara att gå vidare.

Sitter och väntar på att Lasse,Sara och Tanya ska komma. De har hyrt film och Lasse har köpt ZOO-godisar till mig. Då blir jag glad.

Tack Nina för att du finns och att du har funnits här för mig. Du är guld värd!

Sitter och kollar på Idol,så sjunger en brud "Two beds and a coffie machine",det är en väldigt speciell låt för mig. Den finns med på en skiva jag har fått av en människa som betyder så grymt mycket. Då började jag gråta igen. Jag är väldigt känslig just nu tror jag.

Tack till alla som har ställt upp för mig.
Ett speciellt tack till Lasse. Du är grym på att lyssna och du är en riktig vän. Även fast jag inte har kännt dig så länge. Men tack så mycket för att du skjutsade hem mig ifrån träningen.


Imorgon blir det shopping i Luleå,ska bli skönt att fixa till höstgarderoben lite...



Jag skulle vilja att Madelene var här nu,så att hon kunde trösta mig. Hon är grym på det.

Bara snacka om allt och ingenting! Du är bäst <3

Nu är polarna varit här och det var grymt skönt. Vill bara tacka er för att ni finns och ställer upp,ni är bäst!
Kortet på sängen värmde grymt mycket! Ni är underbara!
Kan inte säga hur glad jag är över att ni finns!

Sara,det känns som om vi har kännt varandra hur länge som helst. Jag kan prata med dig om allting. Du är underbar,vad skulle jag göra om du inte fanns här!!! Du är grymmast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback