Freeeed

Jaha,då var Elitseriepremiären avklarad,och det var en härlig känsla! Att kliva in på planen,nästan fullsatta läkatre. Det var en mäktig känsla! Det var ett plus i kanten att jag lyckades få in bollen i mål i andra bytet! Åhh,det var så himla skönt!
Har aldrig kännt en sån härlig känsla rusa genom kroppen. Och självklart höll Sara vad hon lovade.
Hon var först in på planen och självklart trodde jag att hon skulle krama mig,menhon kroppsfintade bort mig och sprang och hämtade bollen! Så nu ligger bollen i min bokhylla. Vet inte hur många gånger jag har kollat på den idag,kännt på den och pussat den. haha

Efter matchen ringde Fred,jag blev jätte glad att han ringde. Det var längesen jag pratade med honom,och det jag har så fint sista minne av honom. Vi stod på min altan,massor av ljus i hela trädgården. Vi hade precis tagit studenten. Jag sa till honom att jag var glad att han överlevde sina proppar han hade fått i hjärnan. Och sa även att han var en fantasikt kompis. Vi kramde varandra hans pappa kom och hämtade honom. Han sa att jag var hans proffs.=)
Det betydde jätte mycket att han ringde! tack så mycket!

Freeeed


Bästa Freeeeeed! Inga kunde egga som du och jag i skolan! lägg märkte till att jag sa ditt namn först! Som Ingegerd har lärt oss!


Resten av dagen var väl ingen höjdare direkt. Känns fruktansvärt att veta att du inte finns ibland oss längre!
Alla i gamla F-86,bär en sorg i hjärtat just nu. Vi tänker tillbaka och minns alla våra stunder vi har haft tillsammans. Obesegrade i två år,DM-guld,seriesegrar och sist och inte minst våran resa till Italien. Vi slet i sex år för att få ihop pengar till den där resan. Och det var avslutningen på våra underbara år i F-86
Tack Mats,för alla tips och råd du har gett mig under alla dessa år. Tack för att du har gjort mig till den spelaren jag är idag med alla värderingar och moral.
Tack för att du gjorde så att jag kunde spela i Elitserien.
Tårarna bara rinner,de vill aldrig sluta.
Är verkligen jätte ledsen att jag inte kan vara hemma på din begravning!
Vila i frid,kommer aldrig att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback