härligt

Ännu en måndag är avklarad,känns skönt. Jag gillar inte måndagar.

MImmi du är så skön...
Du ska aldrig snusa igen. = )
Men det var kul när vi cyklade till träningen med Bettan,fick ett litet fel-rull och rullade ner i diket. haha

Idag var tidningen på träningen,blev intervjuad inför seriepremiären,blev skapligt eggad när de skulle ta kort på mig när jag bar sarg. haha Thore du bär ju aldrig sarg annars.
Det gör jag faktikst! =)

Det fungerade bättre för våran femma idag,det kändes riktigt härligt. Bättre tempo ifrån alla och det var riktigt kul.

Nu känner jag bara spänning inför onsdag. Ska bli så kul,hoppas att försvarspelet fungerar lika bra som idag,då kommer det funka.

Jobba imorgon,sen är det PP,BOX,och fasta situvationer på träningen.
Det är skönt.

Fick massage efter träningen,det är verkligen hemskt. Det gör så himla ont! Men det blir ju bättre efteråt.

Madelene ska spela mot FC Linköping på onsdag, jag är lite avundsjuk. Kul att spela mot dom,det är såna hat-matcher!!! Såna gillar jag.


Pratade med min storebror idag,sa till tidningen att han är min stora förebild och att jag nån dag vill bli lika bra som honom...
Då blir han nog glad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback