Nervös

109078-9


Idag var Mimmi här innan träningen,vi hade kul som vanligt.
Sen var det bara att bege sig ut i ösregnet för att cykla till träningen. Bettan hade lite luft så det var lite tungt att skjutsa. Men det gick bra. Skapligt blöta var vi när vi kom fram iaf.

Träningen idag gick väl inte kanon men bara att ta nya tag.
Sprang omkring med en konstig känsla i magen,men jag blev glad av den så det spelar ingen roll.
= )

Pär Björn ringde till mig idag,det var kanon kul.
Han är i Luleå imorgon så vi kasnke ska käka middag ihop. Det vore svin roligt. Ser upp till honom hur mycket som helst. Han är världens bästa tränare.


Det är en så konstig känsla,men ändå så skön. Ser verkligen fram imot helgen. Det ska bli så himla kul.
Ska ta det lugnt med festandet, men lite kan man nog dricka... =)

Kan nästan inte fatta att det är sant,åh,jag längtar! Ska bli så kul.
Madelene att du alltid ska ha rätt. <3

Middag på lördag och sen utgång. Söndag får vi se vad som händer... = )

Så himla skönt attt prata med dig Madelene,du förstår så bra och stöttar mig...

Måste snacka med dig innan helgen sen...

Snart ska jag sova,om jag kan sova...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback