Skönt med en ledig dag

Ja,då har man skaffat en blogg... Så folket hemma kan följa mina dagar här i Boden.

Idag är det precis en månad sedan jag flyttade hit. Det känns riktigt bra,trodde inte att det skulle bli bra såhär fort. Har fått massa nya underbara vänner.
Självklart blir det en hel del träning,varje dag närmare bestämt. Men det är skönt för jag lever min dröm. Kan fortfarande inte fatta att jag ska spela i Elitserien,möta alla lag som man bara har sett på tv och live. Det känns väldigt ovekligt.

Lägenheten har blivit ganska fin nu,så jag trivs. Ska bara fixa till lite mer.


Igår så hade vi tacokväll med brudarna. Lillan,Tanya,Sara och Hille. Det var en kväll med mycket skratt och galenskaper. Vi disskuterade nya taklingar och fula knep. =) Vi avslutade kvällen med Heartbreak hotell,riktigt galen film. Vi skrattade så vi fick ont i magen!!!

Självklart saknar jag vännerna där hemma. Lii,Lisa och Annika.
Våran sommar var underbar!!!  Roadtripen till Sthlm var höjdpunkten,tre galna brudar i Sthlm. Ojoj.
Sthlm




Väntar på att mina nya kläder ska komma,ska bli skönt med lite nytt. Gött när man får lite exrta pengar ifrån mina personliga sponsorer. =)


Nu ska jag diska undan ifrån igår,phuu.

Sen ska jag till Malle och Camilla och hämta några filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback