Torsdag

fest

Saknar er brudar!


Hemkommen ifrån jobbet precis... Ska sova lite innan träningen. Skönt när man hinner det.

Idag gick det bra på jobbet,vi hade en tävling och vi nådde målet. Så imorgon blir hela gruppen bjudna på lunch,på Nordpoolen. Gott!


Idag är det som vanligt,möte innan träningen, sen bygga sarg,värma upp,styrkeövningar,värma målvakterna och sen specikfik-träning.
Hoppas att det fungerar bättre idag. Var så besviken efter gårdagens träning. Men det är bara att kämpa på.

Borde ta tag i min lägenhet,den är stökig igen. Men jag storstädade förra helgen så det är bara att plocka iordning lite. Ska se om jag kan shoppa lite fint till lägenheten i helgen. Då får jag ju smakråd också. = )

Imorgon är det fredag och det är hur skönt som helst. Och vi har lång ledigt i helgen. Det är riktigt underbart. Ska bli en rolig helg hoppas jag på.
Jag vill att det ska vara fredag och klockan ska vara 16: 30.


Att man kan bli glad för så lite,sken som en sol imorse när jag gick upp. Ska bli kul att se om det är något som funkar.
Det var längesen jag hade den här känslan,och det är så skönt. Men samtidigt har jag svårt att se att jag skulle kunna bli lycklig,kommer knappt ihåg hur det känns. Kommer knappt ihåg hur det är att höra någon annans andetag. Ska bli en intressant resa det här.

Idag satt jag och funderade på skolan, på vår underbara klass. På alla roliga stunder vi hade tillsammans.
Allt ifrån medeltida danser med Ingegerd. Våra Stockholms resor med teatrar och operor. Saknar E3A och Platenskolan. Inte lektionerna och defentivit inte alla lärare. Men gemenskapen,alla galenskaper. Men Platen är nog lugnare utan E3A,rektorn har nog mindre att göra nu när han slipper komma och prata med oss varannan dag. Balen och student var självklart pricken över I:t. Åhh vad jag längtar tillbaka till studentveckan. Höjdpunkten var piratfesten hos Göthe,alla rökte vattenpipa och ballade ur. Schlangen cyklade hem utan skor och vurpade säkert 1000 ggr,viktor deckade på cykelbanan. Yngve,Cindy och jag gick och handlade mat som vi planterade i en blomkruka utanför Harrys. Sen var det pommes och curry sås över allt men i lite mer tuggad form. Dagen efter när vi skulle på avslutningsmiddagen med alla lärare var de flesta fortfarande fulla och alla galna. Störde och väsnades. Jens som kom i sina piratkläder var nog det roligaste.
Ja,vi har så mycket minnen tillsammans,kommer aldrig att glömma allt vi har gjort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback