underbart med helg

109078-11

Då var det äntligen helg.
Hur underbart som helst!!!
Idag var det verkligen fredagsmys på jobbet. Världens största bullar på morgonfikat, lunch ut med online gruppen. Jimmy matvraket åt upp min mat,som jag inte åt upp.

Jag var ganska trött på jobbet,det blev inte så mycket sömn inatt. Så när jag kom hem la jag mig i soffan,helt plötsligt vaknade jag och klockan var halv nio.
Jag fattar inte hur mycket jag kan sova... Men Tanya och Sara säger att jag är bäst i världen på det,så jag antar att jag ska lita på dom. = )

Jag hade ett roligt samtal idag om hur man säger ordet snö,jag tyckte att jag sa det normalt men det gjorde jag tydligen inte. jaja,älskar dig. Även om du skrattar åt mig. <3

Trodde att vi skulle vara lediga ifrån träning i helgen,men självklart inte. Ska ha intervall/mjölksyre träning lördag och 90 min promenad på söndag.
Men vad gör det,för på onsdag gör nr 11, Sofia Thorsson Elitseriedebut. =) Börjar bli nervös,men det kommer bli underbart kul.

Saknar Löken och Stumpen,mina underbara vänner! Finns inga som ni!
Erat överlevnadskit står i min bokhylla...
Jag ler varje gång jag tittar på grejerna!
Fickpluntan,Suneboken på cdskiva,målarboken,kritorna,pannbandet,adressboken,brevpappret, ja ni är bäst! Ni vet exakt hur man ska klara sig i Norrland!
Kokboken var den finaste presenten,den var underbart fin och rolig!

Kärlek,det är så mysitiskt,allt kan kännas så rätt,men ändå konstigt.
Man kan älska någon av hela sitt hjärta,man vet att det är bäst att kasnke släppa taget. Man bestämmer sig för att göra det. Men det går inte,hjärtat tar över hjärnan. Hjärtat bestämmer vad som är rätt och fel.
Kärlek är det finaste som finns och man kan inte må så bra av något annat. Kärlek gör allt lätt,man kan göra vad som helst,för när man är kär är man oövervinnlig. Det finns inget som kan göra en ledsen.

Den viktigaste saken du lär dig är att älska,och att bli älskad. 
Det är verkligen så,kärlek är det finaste på hela jorden. Att vakna av någonannans andetag,att bli väckt av någons händer mot kroppen. En smekning på kinden,och orden god morgon älskling,det finns nog inget som är bättre än det. Och att ha upplevt det gör mitt hjärta och min själ lycklig. Vi kasnke är långt ifrån varandra,men mitt hjärta kommer att vara i din hand,nu och för alltid. Jag kommer aldrig glömma våra stunder tillsammans. Det var den finaste tiden i mitt liv. Livet kanske känns orättvist,men en dag kommer jag ligga i dina armar igen,jag kommer kyssa dig på halsen och säga att jag älskar dig. Den dagen kommer att komma,inte imorgon,inte i övermorgon. Men när du minst anar det kommer jag att vara hos dig igen. Jag kommer komma ifrån främmande vidder och bara vara din,kasnke bara för en stund,en dag,eller en evighet. Det får vi se!
Det vi har skapat och byggt upp kommer ingen kunna ta ifrån oss. Det kommer alltid finnas med oss,våra minnen kommer finnas i våra hjärtan. Och i svåra stunder kommer vi kunna ta fram det och tänka på det. Livet är inte enkelt,men man ska försöka göra det så bra som möjligt. Vi kommer ta oss igenom det här,och vi kommer att vara starkare när vi har klarat av det här.
Varje morgon när jag vaknar tänker jag på dig,vad du gör och hur du mår. Jag tänker på allt roligt vi har gjort tillsammans och alla tokigheter vi har kommit på... Alla låtar vi har legat och lyssnat på,som är våra låtar. Varje morgon som du har väckt mig,som jag har blivit sur på dig som du har väckt mig.

Jag saknar dig varje sekund,minut och timma. Men jag vet att du har det bra,och det gör mig glad. Även fast jag helldre skulle velat att du skulle vara hos mig. Allt kommer bli bra när vi träffas igen,jag längtar tills det ögonblicket jag får krama dig igen,viska i ditt öra att jag älskar dig. Men tills dess finns du i mina tankar varje dag!!! Saknar dig av hela mitt hjärta.
Kom och lägg din kind mot min,dröm om oss om du somnar in. Jag är här hos dig.

mitt hjärta i din hand

"Come stop your crying, It'll be all right. Just take my hand, Hold it tight. I will protect you
From all around you. I will be here, Don't you cry.
For one so small, You seem so strong.
My arms will hold you, Keep you safe and warm. This bond between us.
Can't be broken. I will be here, Don't you cry.'Cause you'll be in my heart.
Yes, you'll be in my heart. From this day on, Now and forever more.
 When destiny calls you, You must be strong. I may not be with you, but you've got to hold on.
They'll see in time. I know. We'll show them together.
Cause you'll be in my heart. Yes, you'll be in my heart.
From this day on, Now and forever more.
Oh, you'll be in my heart, No matter what they say.
You'll be here in my heart, always. Always.
I'll be with you... I'll be there for you always, Always and always.
 Just look over your shoulder... Just look over your shoulder,
And I'll be there "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback