Valdag!

Då har man införskaffat många vuxenpoäng. Jag har varit pch röstat fär första gången. Det var väl ingen stor upplevelse direkt. Men som sagt mycket vuxenpoäng...


Helgen har varit riktigt bra...  Hur mysig som helst. Mycket skratt.

Idag har jag varit och ätit frukost hos Sara,hennes Lasseman är här. Och det var nästan en hotellfrukost vi fick  = )

Jag har även hunnit med att städa lyan idag också... Jag har varit duktig idag tycker jag...

Det blir fotboll idag,ska bli kul att se lite fotboll igen. Kanske blir lite sugen... Hoppas inte det! =)

Tanya,Sara,Hille och Lasseman bjöd in sig själva på kvällsfika. Kanske skulle tagga till och baka en kladdkaka. Vi får se...
Har ju städat så vill ju inte skita ner igen. Kan ju lätt bli rätt skitigt om jag ska hålla på...


Ska faktiskt bli lite spännade hur se hur valet går...
Kommer bli riktigt tajt iaf.

Nu är det fotboll...

Blev visst ändrade planer,Thore var tvungen att slänga ihop lite mat till gänget. Så nu har jag jag gjort kycklingsallad med cous cous och limesås. Hoppas att det duger åt dom. Men dom brukar inte vara så kinkiga!

Imorgon är det måndag igen,åh helgerna går så snabbt. Men snart är det onsdag! Det ska bli så roligt.

Lillebror hade gjort ett mål och ett as mot JIK:s P 16 lag. Han är så duktig...
Lillpysen sa att jag var tvungen att ändra lite här,han hade visst gjort femm mål och tre ass på två matcher.
Han är bäst,min lillebror!

Lillebror


Gänget gillade käket,dom blev chokade över lilltjejens kok-kunskaper...
Imorgon ska Sorsa få det på jobbet. Snäll som jag är fixar jag matlåda till henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback