Avlutningsfesten var början på nått nytt.

Det blev en trevlig tillställning igår. God mat och trevliga prisutdelningar. Vi tog inte hem något av de "fina" priserna,men ett pris fick vi,och det fick vi tillsammans! Årets missbrukare,med moteveringen. Hur många cola kan man egentligen dricka på en säsongen?!?!
Ja,nästa år borde vi räkna alla. SÅ vänta en säsong så kan ni få era svar.

Olika tal hölls under kvällen,vissa mer betydelsefulla än andra. Det finns personer vars ord är lag. Det jag fick höra igår gjorde mig stolt och fick  mig på andra tankar. Jag har kasnke fått höra det förr,men nu betyder det så mycket mer.
Igår så hade vi  en vit kväll. Roligt att se alla onyktra personer,på fyllan blir folk väldigt ärliga. Många ville prata med oss,kul att höra när folk säger så mycket. Och ger sin bild av oss. När dom är ärliga.
Nästa år ska bli mitt år,mitt år i elitserien. Starkare,snabbare
Nästa år ska bli TT:s år.



Tack för talet,det gav mig nytt hopp.

Som alla sa igår,tillsammans så kan vi bli hur bra vi vill. Om vi hjälper varandra!



Hoppas att Amblikas och Malls roadtrip till söder gick bra. Det kommer kännas overkligt att inte dom är här.
Jag kommer sakna dom,vi kommer sakna dom. Våra legender.




Pappa är på hockeyfinalen idag,sånt är lite orättvist. Jag skulle vilja gått med pappa på den.






















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback